Četrti dan – Dnevnik učenk Maše Žnidaršič in Zoje Peteh

Današnji dan je bil nekoliko drugačen od ostalih. No, na začetku ni tako kazalo. Zajtrk kot zajtrk, dan podoben prejšnjemu. Večer pa nas je presenetil s super žurko.

Najprej ni kazalo na posebno divjost. Še skakati sem in tja so si upali le redki. Čez čas se je pojavila ena dvojica, ki sta jo sestavljala fant in punca. Kmalu pa so se namnožile kot gobe po dežju. Tako smo noreli, vriskali in plesali, še učitelji so bili čisto kul (za učitelje). Ura, ki omejuje dolžino ponočevanja, se je tako kar konkretno podaljšala. Popadali smo v postelje in – tema.

no images were found

S terena smo se javljali: Andreja Lapanja, Darja Kotar in Bogdan Vrhovec.

Najlepša hvala tehnični podpori doma – Dragici Šteh, ki je zaslužna za objavo vseh naših prispevkov.

Se vidimo ob treh v Ivančni Gorici in 10 minut kasneje v Zagradcu.

Tretji dan – Dnevnik učenk Maše Žnidaršič in Zoje Peteh

Pa je za nami tretji dan. Tretjih štiriindvajset ur je po navadi najbolj napetih, a začuda nismo doživeli večjih pretresov.

Prva skupina se je odpravila v Piran na pohod. Druga skupina se je z učiteljem Miranom poskušala povezati in izvedeti več o sebi in drugih. Spet tretja skupina pa je spoznavala pridelavo oljčnega olja – živila, ki ga poznamo predvsem iz spiskov zdrave prehrane, le redko pa se povprašamo o njegovem konkretnem izvoru, če odštejemo napise extra deviško itd. Kasneje so se odpravili do trgovine Mercator ter preizkušali, kako zdravi so njihovi najljubši prigrizki ter bili namesto na živopisane vabljive etikete bolj pozorni na drobni tisk na zadnji strani embalaže. Tu pa je situacija malce drugačna. Žal ne v pozitivno smer.

Ocene za pospravljanje sob pa so se danes premaknile v pozitivno smer, saj smo se vsi bolj trudili. Fante je čakala povratna tekma proti puncam, da odplačajo svoje dolgove. V redu, priznamo. Rezultat je bil 1 : 1.

Pletle so se nove ljubezni in prijateljstva. Predvsem slednja so bila še posebej razburljiva. X je v Y, Y meče oči za Z, Z krasi strani svojega zvezka z N, ta spet zardi nazaj ob X. Posebej zabavne so bile priprave na četrtkov večer, ko se bo predstavila vsaka soba posebej.

Tisti, ki so včeraj svoje mišice razkazovali v fitnesu, so morali danes pokazati svoje sposobnosti koncentracije, učinkovite taktike in pa jasno, tudi sreča mora biti prisotna za zmago pri namiznih igrah. In obratno, včerajšnji igralci namiznih iger smo danes poprijeli za uteži. Vse skupaj nas je utrudilo, zato smo se kar hitro odpravili spat. Na koncu polnočni debatni krožek in – nočko!

Neposredno javljanje!!!

Povratna nogometna tekma. 1 : 0 za punce v 14 minuti prvega polčasa. Po lepi podaji Milice je v polno zadela avtorica včerajšnjega prispevka.

P.S. Fantje aktivirali dodatne sile. Trenutno razmerje 11 proti 8 v korist fantov.

Drugi dan – Dnevnik učenke Zoje Peteh

Zbudili smo se v prvo jutro v Seči. Že zjutraj nas je zmotil ali bolje rečeno »nezmotil« topel zrak – pravo nasprotje širše slovenskemu strupenemu mrazu. Priznam, vsaj zame dobrodošla sprememba.

Dežurstvo je potekalo brez komplikacij: krožniki in pribor gor, čoko kroglice in vrč mleka sem, na koncu krožniki drug na drugega, krpo na mizo in že vsak na svojo aktivnost.

Prva skupina je pohajkovala po primorskih gričih in eko kmetiji, za nameček je sledil še piknik. Pač, tipični dan z mediteranskim pridihom. Srednji del abecede se je podal na pohod – toda pod strokovnim vodstvom; nadeli smo si merilnike srčnega utripa in porabe kalorij. Med potjo do Pirana smo navdušeno primerjali vmesne rezultate. Na cilju je sledil preizkus sposobnosti orientacije, domov nas je odpeljal mestni avtobus. Učenci, ki sledijo koncu abecedne razvrstitve, pa so raziskovali čare odnosov do sebe in drugih. Rdeča nit je bila pacifizem; sprotno, iskreno in temeljno reševanje konfliktov, nesporazumov in nezadovoljstva s čudežnim sredstvom – pogovorom.

Vse prejšnje informacije za razred prekosi novica dneva, tedna in meseca; zmaga deklet proti fantom v nogometu. Rezultat ob katerem bi onemela še Messi in Ronaldo – 5 : 0. Da bo jasno; prva številka prikazuje število zadetkov, ki so jih v svoj gol prejeli fantje. Ob prvem golu so bili pod določenim vplivom višjih temperatur, v drugo so bili že konkretno posavnani. Tretji zadetek je prinesel hrustljavo zapečenost, po četrtem neubranjenemu golu so bili že nekoliko osmojeni, peta točka pa jih je dobesedno zažgala. Toliko o splošno znanem nežnejšem spolu.

Sledila je večerja (super) in na koncu še nekaj gramov sladkorja v kri za poživitev (jupi jej). Potem je nekatere čakalo širjenje mišičnih vlaken, drugi smo se pa po staromodnem (se samo nam tako zdi?) igrali dobre stare družabne igre.

Pred spanjem še skok pod tuš, ščetko v usta in pižamo nase. No, pa tudi brez neskončno dolgega večernega klepetanja za lahko noč jasno ne gre.

Prvi dan – Dnevnik učenke Maše Žnidaršič:

Po jutranji vožnji smo prispeli v dom Burja. Pot je bila dolga a zabavna. Razporedili smo se po sobah, si uredili omare in pripravili svoje postelje. Učiteljica Neva nas je seznanila s pravili doma in tedenskim programom – projektni teden dobro jem, malo migam, super sem. Po slastnem kosilu smo se razdelili v tri skupine, v katerih smo obravnavali vse teme.  Nekateri smo se spoznavali z medsebojnimi odnosi  na drugačen način, drugi so se pogovarjali o zdravi prehrani in spoznavali različne okuse. Bili smo pravi degustatorji. Seznanili smo se z bazalnim metabolizmom. Veliko zanimivih stvari v enem dnevu. Pa še srečali smo se z udomačenim srnjačkom. Po odlični večerji je sledil še nočni pohod v  Portorož, kjer nas je spremljalo zvezdnato nebo. Zanimiv dan je za nami, sedaj pa samo še HOP v postelje in lahko noč.

Učenci 7. b Z in 7. b MŠ smo prispeli v dom Burja. Namestili smo se po bungalovih, sedaj pa nas čaka najtežje opravilo – postiljanje postelj. Več sledi…

Javljanje iz šole v naravi – 1. teden

5.dan

Tako. Srečno smo se vrnili in jutri se polni vtisov vračamo v šolske klopi.

Za konec pa še nekaj foto – utrinkov zadnjega dne. Lepo je bilo.

no images were found

Danes smo se zbudili v deževno jutro.
Malo rosi, a vsi smo že pripravljeni na zaključno orientacijo.

Za javljanje iz Portoroža smo zaslužne učiteljice Darja Strah, Štefka Klemenčič in  Branka Lavtar.

no images were found

Lepo se imejte in se vidimo domaaaa!

Večerna zabava je za nami.
Fotografij ne objavljamo, vtise pa vam bomo povdali kar sami.
Naredili smo si namreč nepozabno zabavooooo.

4.dan

Preživeli smo še en sončen dan, brez burje. Skupine so se ponovno zamenjale.

Imamo tudi veliko prostega časa, ki ga namenjamo druženju in raznim igram.

Pripravljamo se na naš zadnji večer v CŠOD.

Smo že utrujeni od dejavnosti celega tedna, tako da jutri pridemo kar domov:-).

Večerni pozdravček!

3.dan

Malo nam wi-fi nagaja, vsi smo super, nam dogaja :).

no images were found

Včeraj zvečer so bili učenci še v fitnesu. To je bilo zabave in razkazovanja mišic.

Danes pa so se zamenjali po skupinah. Vreme je malo oblačno, a vseeno uživamo.

2. dan

Superluna nas ponoči ni nosila😉.

Zjutraj nas je pričakalo sonce. In mraz, a ni bilo burje. Obiskal nas je mali srnjaček, ki je udomačen in živi pri sosedih.

Vsaka skupina se je pridružila učitelju in vsi so imeli svoje dejavnosti.

Skupina učiteljice Lili je obiskala ekološko kmetijo, kjer so preizkusili oljčno olje, kaki, svežo olivo. Spoznali so tudi oljčni nasad. Odšli so tudi v trgovino (pa ne po nakupih), kjer so se na deklaracijah iskali vsebnost in količino posameznih hranilnih snovi. Po kosilu pa so imeli še mini morski piknik. Sami so očistili, spekli in tudi pojedli sardele.

Skupina učiteljev Leona in Matjaža pa je odšla malo migat. No, do Pirana je slabih 7 kilometrov, a pot jih je vseskozi vodila tik ob morju. V Piranu pa je zelo pihalo, a se je videlo celo do Triglava. Za pot pa so si namestili tudi merilnike srčnega utripa in drugih aktivnosti, po kosilu pa analizirali izmerjene količine.

Skupina učitelja Mirana je ostala v domu in okolici. Sodelovali so v raznih socialnih igrah, se učili poslušati in zaupati drug drugemu…

Krasen dan je za nami, imamo se prav fajn in vas vse prav lepo pozdravljamo.

1. dan

Se sprašujete zakaj ni fotografij? Malo nam je nagajal wi-fi, zdaj pa vam na ogled ponujamo tudi galerijo slik in vtisov našega zanimivega tedna.

no images were found

Pa se vam prvič javljamo. Preživeli smo sončen, a zelo vetroven dan. Bivamo v bungalovih, nekaj fantov ima svojo sobo v domu. Po kosilu smo se razdelili v 3 skupine: Dobro jem, Malo migam, Super sem, kar je tudi tema našega projektnega tedna.
V času pred večerjo smo preizkusili igrišče, se lovili ali pa počivali v sobah. Po večerji smo odšli na večerni pohod okoli rta, kjer bivamo. Vseskozi nas je spremljala superluna, ki je nocoj pa res posebna. Ob poti smo uživali še na fitnesu na prostem in se nato utrujeni vrnili.
Pri vseh dejavnostih na prostem smo do kosti spoznali, zakaj ta dom nosi ime Burja. Piha, piha, piha…
Vsem pošiljamo vetroven obmorski pozdrav.

Evo! Mi smo se polni pričakovanj odpravili v šolo v naravi. Spremljajte naša javljanja in uživajte z nami!